tiistai 13. elokuuta 2013

VIELÄ ON KESÄÄ JÄLJELLÄ!

Hei camaaa kaverit, ei se kesä vielä oo ohi! Tai no, onhan se tavallaan, aurinko ei lämmitä ja shortseissa palelee mut ihan for real, nauttikaa vielä! Miettikää pari karua koulu täyteistä kuukautta eteenpäin, sittenhä se vasta ankeeta onki. Saatiin tänään lukkarit ja thank god ne on rennommat kun uskalsin toivoo!!! Ehkä se vähän auttais panostamiseen. Pompittiin ilosina ja kouluintoa täynnä tänään Anniinalta kouluun hyvin nukutun yön jälkeen ja ollaan nyt isoja cooleja ysejä, huomatkaa sarkasmi. Mä haluun viel kattoo ihan vähän sinkkuelämää (netflix♥) sit meen nukkuun. Asukuvia ja muitakin on alempana. Tai no mulla oli koulussa eri paita, mutta sekin oli harmaa. Noissa kuvissa mun päällä oleva toppi on uutuus Ginasta. En tiiä kuinka mä jaksan sinnitellä ysin ajan, en ihan oikeesti tuu ikinä pääseen lukioon.
Ainiin ja värjäsin eilen mun hiukset vielä ihan hitusen vaaleimmaks, mitäs tykkäätte? :)

4 kommenttia:

  1. oiii sun hiukset on kivsut!! ja meinasin ostaa saman topin ginasta xd

    VastaaPoista
  2. voi miten ihana tuo viininpunainen neuletakki! :)

    VastaaPoista