tiistai 6. elokuuta 2013

ISOÄIDIN SYNTTÄRIT JA AURINGONLASKU

Moikkamoooi! Oltiin tänään mun isoäidin synttäreiden kunniaks syömässä Lempäälässä tollasessa superkivassa paikassa. Ruoka oli superhyvää ja aurinko paisto täydeltä taivaalta. Sen jälkeen mentiin mun isovanhemmille ja syötiin kaikkia herkkuja joita oli jääny mun rippijuhlista! Namnam♥
 Illalla kun tultiin kotiin kaikki mun kaverit oli rannalla tai kuntoilemassa joten lähettiin Arboreettumiin kuvaileen mun pikkusiskon kanssa. Rakastan auringonlaskua ja kesää, en haluu että tulee talvi. Onneks siinä välissä on kouluineen kaikkineen aina niin ihana syksy.....
 Ainiin muuten, en muista oonko maininnu täällä blogin puolella mutta toi mekko on ollut ehdottomasti mun loppukesän pelastus! Makso alennuksessa kympin ja voiettä mä tykkään siitä. Samoin toi neule, se on ihan rakkaus ja se makso 19.90€ tai jotain vastaavaa ginassa. Ajattelin ostaa toisen samanlaisen mut eriväriä. Ja toi mun rannekoru on lahja mun kummitädiltä ja mä tiiän että se on hopee ja mun laukun ja kenkien yksityiskohdat on kullan väristä mutta ei toi ny mun mielestä niiin paha oo? :) Pitäkää superi loppuloma, valvokaa myöhään ja nauttikaa auringosta! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti