torstai 1. elokuuta 2013

OLD GOOD TIMES


Käytiin tänään äitin kaverilla ja ne asuu samassa talossa jossa me asuttiin kun mä ja mun pikkusisko oltiin ihan pikkusia ja meiän vanhemmat oli sillon vielä yhessä. Aloin miettiin että asuin siellä mun lapsuuden parhaimman ajan. En oo koskaan ennen aatellu että se aika kun porukat oli yhessä oli oikeesti onnellisinta aikaa mun elämässä, nyt mä sen vasta tajusin! Muistan kun raidasin mun oranssilla pyörällä sielä pihassa, poimin takapihalla mustikoita ja kuin me käytiin yhessä perheen kanssa uimarannalla. Talvisin sinne meiän rapun viereen koottiin lumikasa ja sinne me tehtiin isin kaa joskus ihan sairaan iso lumiukko. Muistan kuinka meiän pihojen tytöt, mua muutamaa vuotta vanhemmat rikko sen. Olin ihan messissä vaikka oikeesti illalla itkin sen takia. Ihan sairaanpaljon muistoja. Ja sitten BUUM porukat eroo. Ok, olin oikeesti fiksu lapsi ja aavistin että ei ne yhessä pysy, ne riiteli aika paljon! Nykyään osaan kuitenkin olla onnellinen porukoitten erosta ja uskon et silläkin on tarkotus. Ja onhan sille, 11.6.2009 mulle synty toinen pikkusisko ♥
Pikkusisko ja mä uimassa sillon joskus!
Pulkkamäessä!
Mä 13v ja ihana pikkusisko 2v ♥ anteeks tää laatu en tiä mitä sille kävi xd
Ei mulla oikeestaan muuta asiaa ollu. Tulin vaan kertoon että tuli ikävä lapsuutta ja sunnuntaina pääsenki sitte ripille, hui tässähän järkyttyy jo itekkin kuin nopeesti aika lentää!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti